12:46

jag börjar få ångest. men varför ? jo för jag tog bort alla inläggen och nu ser bloggen tom ut. men det är mitt egna fel. inte erat, fast det sa ingen heller. jag har ingenting att göra så jag bloggar :) vad gör ni för något då?. innan skulle jag laga ngt att äta men jag kom på att jag inte orkade så jag lät bli. jag satte mig istället framför datorn och började ticka på tangentborden alltså chattade jag med ngn.. men vem? jo tuva :D haha. igår, så ville en tjej att jag skulle länka min blogg så gjorde jag det & då sa hon att mina inlägg var roliga att läsa ? erkänn gulligt sagt. hon heter louise och är sjukt söt och snäll för den delen. vad tycker ni om mina inlägg då? är dom roliga, hahahaha. nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva mer.. men jag ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar ngt sött vi hörs snart igen puss ! ♥


Kommentarer
Postat av: elmastuva .

iloveu. <3

2010-07-17 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0